N-VA Aarschot trekt met Annick Geyskens als lijsttrekker naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2024

Op 6 oktober 2023

Huidig schepen Annick Geyskens zal de Aarschotse N-VA-lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 13 oktober 2024 trekken. Dat werd recent unaniem beslist door het bestuur van N-VA Aarschot. Huidig schepen Stef Van Calster zal op plaats 2 staan en voorzitter en fractieleider in de gemeenteraad Bart Dehaes op plaats 3. “Annick is onze lijsttrekker, zij trekt een lijst met sterke en gemotiveerde kandidaten uit Aarschot en de deelgemeenten”, stelt Bart Dehaes.

N-VA houdt woord

De voorbije vijf jaar zorgde N-VA Aarschot voor een frisse wind in het bestuur. Er werden al heel wat verkiezingsbeloften waargemaakt: de verkeerscirculatie in het centrum, veilige schoolomgevingen, trouwen in openlucht, meer aandacht voor de deelgemeenten en meer transparantie vanuit het stadsbestuur. Maar er ligt nog veel werk op de plank om Aarschot nog beter te maken. “Het is absoluut onze bedoeling om na de verkiezingen met een stevig mandaat van de kiezer de stad opnieuw mee te besturen”, stelt Annick Geyskens.

Sterke lijst

N-VA Aarschot trekt naar de kiezer met de huidige schepenen Annick Geyskens en Stef Van Calster op plaatsen een en twee en voorzitter en gemeenteraadslid Bart Dehaes op plaats drie. Wie de andere kandidaten op de lijst zullen zijn, zal later worden bekendgemaakt. “Maar het zullen stuk voor stuk Aarschottenaren zijn die van hun stad een nog betere, fijnere en welvarendere stad willen maken. Met oude, ervaren gezichten, maar ook nieuwe namen”, zegt Bart Dehaes.

Betrouwbare partner

“De voorbije vijf jaar hebben we met de N-VA bewezen dat we een betrouwbare partner zijn die wel degelijk het verschil maakt in het stadsbestuur van Aarschot. We hebben vijf jaar hard gewerkt voor Aarschot. We beginnen daarvan stilaan de vruchten te plukken, daarom zouden we graag verder gaan op dat elan. Voor mij persoonlijk was het een kinderdroom om dit te mogen doen en ik hoop dat ik die droom mag verderzetten”, besluit Stef Van Calster.

Luisteren naar de Aarschottenaar

Bart Dehaes: “Omdat we de mening van onze inwoners belangrijk vinden, lanceren we in het najaar een bevraging. Wat vinden ze goed? Wat moet beter? Wat moet het nieuwe bestuur prioritair aanpakken? Wij luisteren naar de Aarschottenaars en geven hen een stem op het hogere niveau. Over de bevraging volgt later meer.”

Hoe waardevol vond je dit artikel?